Вас вітає команда Junior Achievement Ukraine!
Ми запрошуємо Вас до участі в міжнародному освітньому проєкті зі штучного інтелекту «DTTI (The Deep Tech Talent Initiative) Action in Food» для закладів освіти, який має на меті надання актуальних навиків молоді (16-20 років) у сфері підприємництва та розвитку цифрових компетенцій відповідно до вимог сучасного цифрового світу та викликів, зазначених у Плані дій ЄС щодо цифрової освіти.
EIT Deep Tech Talent Initiative  поєднує базові концепції штучного інтелекту та програмування з елементами підприємництва та управління проектами, щоб спрямувати студентів на розробку інноваційних ідей.
Навчальна програма зі штучного інтелекту включає два напрями: кодовий (52 академічні години) та  некодовий  (32 академічні години), з можливістю вибору для навчальних закладів.
В рамках програми доступно 23 навчальні модулі, за допомогою яких студенти вивчають життєвий цикл ШІ-проекту, відкривають для себе грамотність даних, досліджують концепцію «комп’ютерного зору» та починають аналізувати зв’язок між проблемами, рішеннями та можливостями (на прикладі вирішення проблеми в агропродовольчому секторі).
Студенти, які навчаються без кодування, створюють набір даних, бібліотеку зображень та вдосконалюють модель, тоді як студенти, які навчаються з кодуванням, використовують елементи програмування для створення прототипу штучного інтелекту.
Передбачена сертифікація викладачів, що прийматимуть участь в якості наставників студентських команд, з навичок роботи зі штучним інтелектом.
Детальніше про програму викладено у презентації та на сайті: https://ja-ukraine.org/programs/eit-deep-tech-talent-initiative/
Доєднатися до впровадження програми у закладі освіти можна, зареєструвавшись за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScWLm-cU_BwAvebGxJKytfoclYjpsTOd8E2KAREK6y-FDFBlw/viewform

З питань щодо навчальної програми просимо звертатися до менеджерки проєкту Єлизавети Радутної (yelyzaveta.radutna@ja-ukraine.org , +380 98 522 8586).
З повагою,
Команда JA Ukraine
<https://ja-ukraine.org/>