НАКАЗ № 437 ОД від 05 жовтня 2021 р.
Про рішення вченої ради
Відповідно до Статуту НТУ «ХПІ»
НАКАЗУЮ:
1. За підсумками прийому студентів на перший та п’ятий курс на всі форми і рівні навчання у 2021-2022 навчальному році з метою забезпечення виконання планових завдань набору студентів на навчання в НТУ «ХПІ» в наступному році виконати наступні заходи:
1.1. Провести детальний аналіз відповідності планових показників прийому наслідкам їх виконання за усіма освітніми програмами і спеціальностями на засіданнях Вчених рад навчально-наукових інститутів, факультетів і кафедр.
Відповідальні: проректор з науково-педагогічної роботи МИГУЩЕНКО Руслан Павлович, відповідальний секретар центральної приймальної комісії (ЦПК), директори навчально-наукових інститутів, декани факультетів та завідувачі відповідних випускових кафедр. Термін: вересень-жовтень 2021 р.
1.2. На підставі проведеного аналізу розробити дієві механізми для забезпечення суттєвого покрашення в кількісному та якісному еквіваленті прийому на перший курс бакалаврського рівня. Для цього:
1.2.1. підвищити активність та якість роботи підчас організації та проведення Днів відкритих дверей та інших заходів ЦПК;
1.2.2. встановити або відновити та підтримувати тісний контакт із представниками загальноосвітніх шкіл;
1.2.3. створювати в школах і в університеті осередки Малої академії наук з відповідних спеціальностей;
1.2.4. проводити співпрацю з Харківським науковому ліцеєм-інтернатом «Обдарованість»;
1.2.5. розробити та виконувати графік відвідувань загальноосвітніх шкіл з метою агітації та роз’яснення особливостей правил прийому в поточному році;
1.2.6. розробити та виконувати заходи, які будуть виконувати кафедри на базі шкіл і лабораторій університету;
1.2.7. проводити постійну роботу з покращення сайтів кафедр та інститутів (факультетів);
1.2.8. широко впроваджувати використання можливостей соцмереж: фейсбук, инстаграм, телеграмканал та інше.
Відповідальні: проректор з наукової роботи МАРЧЕНКО Андрій Петрович, відповідальний секретар центральної приймальної комісії, директори навчально-наукових інститутів, декани факультетів, відповідальні за роботу приймальних комісій інститутів і факультетів, завідувачі кафедр. Термін: період з листопаду 2021 р. по травень 2022 р.
1.3. На підставі проведеного аналізу розробити механізми вдосконалення проведення нового набору на скорочену форму навчання. Для цього рекомендувати використовувати більш щільну співпрацю з коледжами міста Харкова та інших прилеглих регіонів:
1.3.1. сформувати список коледжів та технікумів керуючись спеціальностями та освітніми програмами;
1.3.2. встановити контакт із керівництвом та(або) представниками викладацького складу;
1.3.3. проводити презентації спеціальностей в коледжах або при запрошенні на екскурсію до НТУ «ХПІ»;
1.3.4. неодмінно запрошувати студентів коледжів та технікумів на заходи та відвідування НТУ «ХПІ»;
1.3.5. розглянути можливості запровадження практики студентів на кафедрах НТУ «ХПІ».
Відповідальні: відповідальний секретар центральної приймальної комісії, директори навчально-наукових інститутів, декани факультетів, відповідальні за роботу приймальних комісій інститутів і факультетів, завідувачі кафедр. Термін: період з листопаду 2021 р. по травень 2022 р.
1.4. Для покращення набору студентів на другий магістерський рівень:
1.4.1. чітко визначатися з державним замовленням прийому спираючись на вивірений аналіз контингенту студентів четвертого курсу, їх рівень знання іноземної мови;
1.4.2. впровадити підготовку студентів до складання ЄВІ з іноземної мови через спеціально організовані курси;
1.4.3. організувати рекламу та набір на магістерський рівень студентів інших вузів та регіонів.
Відповідальні: відповідальний секретар центральної приймальної комісії, директори навчально-наукових інститутів, декани факультетів, відповідальні за роботу приймальних комісій інститутів і факультетів, завідувачі кафедр. Термін: період з листопаду 2021 р. по травень 2022 р.
1.5. Розробити тактику та довгострокову стратегію прийому на заочну форму навчання робітників державних та приватних підприємств, учасників ООС, військовослужбовців. Для цього визначитись зі способами розміщення та розповсюдження агітаційних матеріалів (виготовлення необхідних матеріалів у паперовому та електронних формах; призначити відповідальних осіб в складі інститутів та факультетів.
Відповідальні: відповідальний секретар центральної приймальної комісії, директори навчально-наукових інститутів, декани факультетів, відповідальні за роботу приймальних комісій інститутів і факультетів, завідувачі кафедр. Термін: період з листопаду 2021 р. по травень 2022 р.
1.6. Обов’язково впроваджувати в практику професійно-орієнтаційної роботи заходи, що сприяють збільшенню привабливості навчання, саме в НТУ «ХПІ», за обраними спеціальностями. Забезпечити проведення виїзних заходів, не обмежуючись тільки Харківською областю, а поширюючи їх на Полтавську, Донецьку, Луганську, Сумську, Запорізьку та Дніпропетровську області тощо.
Відповідальні: проректори за усіма напрямками діяльності університету, відповідальний секретар центральної приймальної комісії, директори навчально-наукових інститутів, декани факультетів. Термін: у період з жовтня 2021 року до квітня 2022 року.
2. Для міжнародної акредитації чотирьох освітніх програм (Менеджмент організацій та адміністрування, Бізнесадміністрування, Інженерія програмного забезпечення, Комп’ютерні науки та інтелектуальні системи освітнього рівня «бакалавр») європейською установою «Zeva» виконати наступне:
2.1. Погодити запропоновану дорожню карту проходження процедури акредитації в агентстві Zеvа. Погодити запланований розподіл обов’язків та термінів для гарантів ОПП та співробітників відділів НТУ «ХПІ».
2.2. Призначити начальника методичного відділу РАДОГУЗА Сергія Анатолійовича відповідальним за координацію роботи гарантів ОПП з підрозділами НТУ «ХПІ» та за розроблення єдиного підходу до формування загально університетських розділів Самоаналізу освітньої програми. Призначити РАДОГУЗА Сергія Анатолійовича відповідальним за одержання консультаційної підтримки проходження процедури акредитації від «Zeva».
2.3. Затвердити завдання завідувачам кафедр ділової іноземної мови та перекладу, міжкультурної комунікації та іноземної мови, іноземні мови:
2.3.1. Призначити відповідальних осіб для коректури англійської версії загальноуніверситетських документів НТУ «ХПІ».
Термін виконання: 1 жовтня 2021р.
2.3.2. Виконати відповідну вичитку та коректуру з узгодженням термінології.
Термін виконання: 1 листопада 2021р.
2.3.3. Оперативно реагувати та виконувати завдання, що будуть ставитися методичним відділом НТУ «ХПІ» у ході підготовки до акредитації.
2.4. Навчальному відділу, відділу забезпечення якості освіти, ЦПК, міжнародному відділу надати аналітичні записки, що містять вичерпну інформацію на поставлені запитання до методичного відділу університету.
Термін виконання: 15 жовтня 2021р.
2.5. Завідувачам кафедр, що ведуть викладання навчальних дисциплін на вказаних освітніх програмах:
2.5.1. Призначити відповідальну особу з методичного супроводу кафедральних дисциплін та підготовки необхідної документації.
2.5.2. Підготувати силабуси (згідно зразків) англійською та українською мовами кафедральних дисциплін, що викладаються; надіслати їх гарантам ОП та до методичного відділу.
Термін виконання: 01 жовтня 2021р.
2.5.3. Підготувати CV (згідно зразків) англійською та українською мовами НПП, що викладають навчальні дисципліни на вказаних ОПП та надіслати їх гарантам та до методичного відділу.
Термін виконання: 04 жовтня 2021р.
2.6. Декану факультету комп’ютерних наук і програмної інженерії МАЛЬКО Максиму Миколайовичу та директору навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу МАНОЙЛЕНКО Олександру Володимировичу підготувати інформацію, що необхідна для розділу 1.4 «Факультети. Ресурси та інфраструктура» та надавати своєчасну та усесторонню підтримку гарантам ОПП, що акредитуються
Термін виконання: 11 жовтня 2021р.
2.7. Гарантам ОПП, що проходять акредитацію:
2.7.1. Підготувати Розділ 2 «Самоаналізу» українською мовою.
Термін виконання: 15 жовтня 2021р.
2.7.2. Підготувати Розділ 2. «Самоаналізу» англійською мовою.
Термін виконання: 25 жовтня 2021р.
2.8. Начальнику Інформаційно-обчислювального центру ЩЕТИНIНУ Віктору Павловичу створити веб-ресурс для розміщення нормативної документації НТУ «ХПІ», необхідної для проходження акредитації (українською та англійською мовами) та забезпечити його інтеграцію з головним сайтом НТУ «ХПІ».
Термін виконання: 15 жовтня 2021р.
2.9. Методичному відділу налагодити комунікацію між підрозділами НТУ «ХПІ» при підготовці самоаналізу та забезпечити взаємодію із представниками «Zeva» при виникненні проблемних питань, що стосуються форми та змісту самоаналізу.
Термін виконання: постійно.
3. Ввести в дію Положення про планування та облік основних видів роботи науково-педагогічних працівників Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» на 2021/2022 н.р.
4. Затвердити перерозподіл планових показників державного замовлення на підготовку науково-педагогічних кадрів за рахунок бюджетного фінансування у 2021 році 1 місце в межах галузей за спеціальностями:
| № | Обсяги МОН | Перерозподіл НТУ «ХПІ» | ||||||
| назва спеціальності | всього осіб | денна | вечірня | назва спеціальності | всього осіб | денна | вечірня | |
| 1 | 051 Економіка | 2 | 2 | 0 | 051 Економіка | 1 | 1 | 0 |
| 2 | 054 Соціологія | 1 | 1 | 0 | 054 Соціологія | 2 | 2 | 0 |
5. Ввести в дію освітньо-наукові програми підготовки PhD.
6. Ввести в дію робочі програми загальнонаукових дисциплін І курсу підготовки PhD.
7. Ввести в дію Положення про підготовку здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії в аспірантурі.
8. Ввести в дію Положення про педагогічну практику аспірантів.
9. Ввести в дію Положення про аспірантуру НТУ «ХПІ».
10. Створити у Відокремленому структурному підрозділі «Харківський комп’ютерно-технологічний фаховий коледж НТУ «ХПІ» бухгалтерську службу: відділ «Бухгалтерія».
11. Ввести в дію Положення про бухгалтерську службу Відокремленого структурного підрозділу «Харківський комп’ютерно-технологічний фаховий коледж НТУ «ХПІ».
12. Ввести в дію у Відокремленому структурному підрозділі «Харківський комп’ютерно-технологічний фаховий коледж НТУ «ХПІ» навчальний план спеціальності 133 «Галузеве машинобудування», освітньо-професійну програму спеціальності 133 «Виробництво верстатів з програмним управлінням і роботів» (заочна форма навчання).
13. Надати право наукового керівництва:
13.1. ГАСЮКУ Олександру Івановичу, доценту кафедри гідравлічних машин;
13.2. ФАТЄЄВІЙ Надії Миколаївні, доценту кафедри гідравлічних машин;
13.3. ХОМЯКУ Юрію Валентиновичу, завідувачу кафедри комп’ютерних та радіоелектронних систем контролю та діагностики.
14. Відділу діловодства та канцелярії розіслати наказ проректорам, деканам факультетів, директорам інститутів, відділу кадрів, юридичному відділу, навчальному відділу, органам студентського самоврядування.
15. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Підстава: рішення вченої ради від 24 вересня 2021 року, протокол № 9.
В.о. ректора Руслан МИГУЩЕНКО
