НАКАЗ ПРО РІШЕННЯ ВЧЕНОЇ РАДИ ВІД 24 ТРАВНЯ 2024 РОКУ, ПРОТОКОЛ № 5

НАКАЗ № 206 ОД від «29» травня 2024 р.

Про рішення вченої ради

Відповідно до Статуту НТУ «ХПІ»

 НАКАЗУЮ:

1. На вчених радах науково-навчальних інститутів обговорити та взяти до відому результати та пропозиції доповіді проректора МИГУЩЕНКА Руслана Павловича «Стан роботи підрозділів та кафедр університету по акредитації спеціальностей, за якими відбувається підготовка фахівців»:

1.1. Гарантам освітніх програм (ОП), що проходять акредитацію у 2024-2025 навчальному році підготувати самоналізи до 1 вересня 2024 року.
1.2. Завідувачам кафедр та гарантам ОП до початку 2024-2025 навчального року забезпечити та проконтролювати оновлення переліків рекомендованих літературних джерел у силабусах всіх дисциплін навчального плану.
1.3. Завідувачам кафедр та гарантам ОП на постійній основі, але не рідше ніж один раз на семестр, проводити контроль пунктів активності науково-педагогічного персоналу на відповідність освітнім компонентам, що викладаються.
1.4. Завідувачам кафедр провести моніторинг сайтів кафедр та оновити інформацію. Регулярно актуалізувати інформацію на веб-ресурсах кафедр.
1.5. Представникам студентського самоврядування організовувати власні ініціативи та заходи, спрямовані на покращення студентського середовища, активну участь у вирішенні проблем та розвиток культури якості в університеті.
1.6. Кураторам груп, щосеместрово проводити бесіди, зустрічі зі здобувачами щодо роз’яснення порядку дій у випадку виникнення конфліктних ситуацій, булінгу. Доводити інформацію щодо дотримання принципів академічної доброчесності.
1.7. Навчальному відділу продовжити розвивати взаємодію з експертами та гарантами для посилення процесів забезпечення ефективності проходження процедур акредитації та ліцензування.
1.8. Відділу якості підвищити відповідальність за неявку на зустрічі з акредитаційними експертами. Розробити систему штрафних санкцій для забезпечення належної оцінки з боку акредитаційних агентств; план заходів щодо оновлення ОП, їх оновлення та перевірки на рівні університету, інститутів та кафедр та удосконалити зміст анкет та формалізувати процедуру проведення опитувань й обробки результатів, беручи до уваги рекомендації та зауваження Національного Агенства.
1.9. Інформаційно-обчислювальному центру продовжити удосконалення системи створення та публікації силабусів, з застосуванням веб-ресурсів задля забезпечення доступності та зручності, розробити та запровадити електронну систему для вільного вибору дисциплін студентами, що сприятиме прозорості та адаптивності освітнього процесу.
1.10. Інформаційно-обчислювальному центру запровадити на офіційному сайті університету форму для подачі анонімних скарг. Відділу забезпечення якості освітньої діяльності та помічнику ректора з запобігання корупційній діяльності вести постійний моніторинг та відповідно реагувати на інформацію, що поступає.
1.11. Відділу міжнародних зв’язків протягом періоду навчання здобувачів продовжувати роботу щодо популяризації використання можливостей академічної мобільності.
1.12. Методичному відділу вести методичний супровід навчального процесу з наданням систематичної інформаційної підтримки викладачам університету, вести плановий щорічний моніторинг НМКД кафедр, проводити перевірки з окремих питань навчальної і методичної роботи, брати участь в контрольних заходах за планом ректорату.

2. За результатами розгляду доповіді щодо заходів університету з покращення прийому та якості навчання іноземних студентів реалізувати наступне:

2.1. Завідувачам кафедр максимально збільшити індивідуальне спілкування іноземних студентів з викладачами, враховуючи національні особливості у спілкуванні та заходи впливу на студентів;
2.2. Реалізувати заходи щодо збільшення контингенту студентів–іноземців в магістратурі та аспірантурі за рахунок студентів із КНР та збільшення набору студентів–іноземців на освітній рівень «бакалавр» за рахунок абітурієнтів із Азербайджану та Туреччини;
2.3. Провести диверсифікацію країн походження студентів–іноземців за рахунок залучення нових країн.

3. Підтримати заходи студентської профспілкової організації в роботі по покращенню виховної роботи в університеті.

4. Провести зміну назви кафедри стратегічного управління на кафедру управління проектами в інформаційних технологіях.

5. Затвердити навчальні плани на 2024/2025 навчальний рік:

  • підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів денної та заочної форм навчання;
  • підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі скороченим терміном навчання (3 роки);
  • підготовки здобувачів-іноземців вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів денної та заочної форм навчання;
  • підготовки здобувачів вищої освіти третього (наукового) рівня освіти.

6. Затвердити:
6.1. Порядок формування, ведення та зберігання особових справ здобувачів першого та другого рівнів освіти НТУ «ХПІ;
6.2. Положення про порядок організації та проведення практично-орієнтованого навчання в ННІ комп’ютерних наук та інформаційних технологій НТУ «ХПІ»;
6.3. Положення про Освітній центр «ДОНБАС-КРИМ-УКРАЇНА» НТУ “ХПІ”;
6.4. Положення про апеляційну комісію;
6.5. Положення про вступні випробування (співбесіди).

7. Затвердити нову редакцію освітніх програм освітньо-професійного та освіт-ньо-наукового рівня для Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту:
7.1. Спеціальність 131 Прикладна механіка:  освітньо-професійна програма «Технологічні та логістичні системи у машинобудуванні» (бакалавр);  освітньо-професійна програма «Технологічні та логістичні системи у машинобудуванні» (магістр); освітньо-наукова програма «Технологічні та логістичні системи у машинобудуванні»; освітньо-професійна програма «Моделювання технічних систем» (бакалавр); освітньо-професійна програма «Моделювання технічних систем» (магістр); освітньо-наукова програма «Моделювання технічних систем»;
7.2. Спеціальність 133 Галузеве машинобудування:  освітньо-професійна програма «Машини і обладнання для технологічних процесів» (бакалавр); освітньо-професійна програма «Машини і обладнання для технологічних процесів» (магістр); освітньо-наукова програма «Машини і обладнання для технологічних процесів»; освітньо-професійна програма «Транспортно-технологічні машини і обладнання» (бакалавр); освітньо-професійна програма «Транспортно-технологічні машини і обладнання» (магістр); освітньо-наукова програма «Транспортно-технологічні машини і обладнання»;
7.3. Спеціальність 136 «Металургія» освітньо-професійна програма ««Комп’ютеризоване ливарне виробництво. Художнє та ювелірне литво»» (бакалавр)

8. Надати рекомендацію щодо вступу до очної (денної) докторантури зі спеціальності 161 Хімічні технології та інженерія доктору філософії ШЕВЧЕНКУ Кирилу Володимировичу.

9. Затвердити тему докторської дисертації ШЕВЧЕНКУ Кирилу Володимировичу у редакції « Теорія та практика виробництва компаундованих автомобільних бензинів із альтернативної вуглеводневої сировини» та призначити науковим консультантом професора кафедри технології переробки нафти, газу і твердого палива доктора технічних наук професора ГРИГОРОВА Андрія Борисовича.

10. Затвердити склад рецензентів для проведення попередньої експертизи докторської дисертації ЛЕБЕДЕВА Володимира Володимировича за темою «Наукові основи отримання гібридних полімерних матеріалів модифікованих гуміновими речовинами бурого вугілля» на сумісному засідання кафедри технології переробки нафти, газу та твердого палива та кафедри пластичних мас і біологічно-активних полімерів: ГРИГОРОВ Андрій Борисович, доктор технічних наук, професор, професор кафедри технології переробки нафти, газу та твердого палива; ШАБАНОВА Галина Миколаївна, доктор технічних наук, професор, професор кафедри технологія кераміки, вогнетривів, скла та емалей; БІЛЕЦЬКИЙ Едуард Володимирович, доктор технічних наук, професор, професор кафедри інтегрованих технологій, процесів і апаратів.

11. Надати право наукового керівництва аспірантами:
11.1. За спеціальністю 125 «Кібербезпека та захист інформації» доцентам кафедри кібербезпеки КОРОЛЬОВУ Роману Володимировичу, ТКАЧОВУ Андрію Михайловичу та КОРОЛЬ Ользі Григорівні;
11.2. За спеціальністю 123 Комп’ютерна інженерія професору кафедри комп’ютерної інженерії та програмування ГЛАВЧЕВУ Максиму Ігоровичу та доценту кафедри комп’ютерної інженерії та програмування ЛИСИЦІ Дмитру Олександровичу;
11.3. За спеціальністю 122 Комп’ютерні науки доценту кафедри інформаційних технологій і систем ПАШНЄВУ Андрію Анатолійовичу та доценту кафедри стратегічного управління ЛОБАЧ Олені Володимирівні;
11.4. За спеціальністю 144 Теплоенергетика професору кафедри теплотехніки та енергоефективних технологій ПУГАЧОВІЙ Тетяні Миколаївні;
11.5. За спеціальністю 161 Хімічні технології та інженерія доцентам кафедри інтегрованих технологій . процесів та апаратів ГОРБУНОВУ Костянтину Олександровичу та МИРОНОВУ Антону Миколайовичу;
11.6. За спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка» викладачам кафедри систем інформації ім. В.О. Кравця:  професору КАСІЛОВУ Олегу Вікторовичу, доценту САВЧЕНКУ Миколі Володимировичу,  доценту СОКОЛ Галині Вікторівні;
11.7. За спеціальністю 122 Комп’ютерні науки викладачам кафедри комп’ютерної математики та аналізу даних: професору ПОГОРЄЛОВУ Станіславу Вікторовичу, професору ІГЛІНУ Сергію Петровичу, доценту ГАРДЕРУ Сергію Євгеновичу, доценту РЕШЕТНЯКУ Юрію Борисовичу;
11.8. За спеціальністю 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка старшому викладачу кафедри електричного транспорту та тепловозобудування ДЕМИДОВУ Олександру Вікторовичу.

12. Відділу діловодства та канцелярії розіслати наказ проректорам, директорам інститутів, відділу кадрів, юридичному відділу, навчальному відділу, відділу аспірантури, органам студентського самоврядування.

13. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Підстава: рішення вченої ради від 24 травня 2024 року, протокол № 5.

Т.в.о. ректора Руслан МИГУЩЕНКО

Поділитись: