Результати опитування щодо розуміння здобувачами вищої освіти політики академічної доброчесності
1 Чи розумієте Ви сутність академічної доброчесності?
| Так | 2081 |
| Ні | 74 |
| Частково | 421 |
2 Чи є порушеннями академічної доброчесності, за які передбачається відповідальність, такі факти: списування, фабрикація, необєктивне оцінювання?
| Так | 1801 |
| Ні | 447 |
| Не знаю | 342 |
3 Які заходи впливу можуть застосування до здобувачів вищої освіти за порушення академічної доброчесності?
| Догана | 103 |
| Відрахування з Університету | 177 |
| Попередження | 902 |
| Зниження результатів оцінювання | 1390 |
4 Які субєкти забезпечують реалізацію політики доброчесності в університеті?
| Лише науково-педагогічні і педагогічні працівники | 445 |
| Керівники структурних підрозділів | 147 |
| Орган студентського самоврядування | 82 |
| Наукове товариство студентів | 50 |
| Апеляційна комісія з питань академічної доброчесності | 180 |
| Лише науково-педагогічні і педагогічні працівники | 77 |
| Інші | 134 |
5 Які Ваші дії у випадку, якщо Ви виявили факт порушення академічної доброчесності студентом чи науково-педагогічним працівником?
| Звернусь із заявою до органу студентського самоврядування | 385 |
| Звернусь із заявою до Ради з питань забезпечення академічної доброчесності | 301 |
| Звернусь із заявою до Комісії з питань академічної доброчесності Університету | 1191 |
| Інше | 250 |
6 Які, на Вашу думку, заходи потрібно проводити в Університеті для забезпечення академічної доброчесності здобувачами вищої освіти?
| Тренінги, семінари, роз’яснювальна робота | 2094 |
| Введення спеціального спецкурсу | 190 |
| Інше | 112 |
7 Як Ви вважаєте, чи створено в Університеті середовище, у якому неприпустимі порушення академічної доброчесності?
| Так | 1296 |
| Ні | 261 |
| Частково | 953 |
8 Ваші пропозиції щодо поліпшення політики академічної доброчесності в Університеті:
Відгуки 423
Останні відповіді:
- Докорінне реформування освітнього процесу згідно з Директивами ЄС на основі перспективних потреб ринку праці, із створенням середовища й атмосфери, дружніх до здобувача і сприятливих для навчання, з відрахуванням/переведенням на контракт здобувачів із низькими акад. досягненнями, із знижками в оплаті для успішних контрактних здобувачів, із нульовою терпимістю до корупції та плагіату.
- Я вважаю що перевірки на антіплагіат достатньо. Зараз питання на тестах так закрутять, що навіть знаючи відповідь треба бути доже уважним щоб не допустити помилки, тому всі списування не дуже допоможуть. Та оцінка знать не по одним тестам оцінюється, що є і особисте спілкування з викладачами.
- Фактично, я не спостерігав порушення академічної доброчесності, тому не маю пропозицій.
- В університеті навчання проводиться на гідному рівні
- Проводити інформативні та актуальні заходи на тему академічної доброчесності.
- Створити Комісію з питань академічної доброчесності Університету
- Нічого робити не треба, кожен навчається так як хоче, хоче сам – має всі можливості це робити, не хоче, або не може сам з деяких причин – хай робить по іншому.
- Зміна підходу до навчання
- Прошу нас не чіпати ми навчаємось як можемо
- Посилити перевірки, проводити семінари, ввести чіткі санкції, створити анонімну систему, залучати студентів.
- Так як зараз популярний Chat GPT, то, я вважаю, що викладачі повинні порівнювати роботи студентів з роботами які пише цей чат. Так вони зможуть виявити хто списав, а хто ні.
- Проводити бесіди з студентами та викладачами
- Робота в цьому напрямку проводиться на високому рівні
- Відновити нормальне функціонування ВНЗ. Коли система почне працювати вже можна буде сказати що в ній не так і змінити це. Але зараз це зробити неможливо, тому такі поради не на часі.
- Проведення тренінгів
- Більш точна перевірка робіт і неочікувані перевірки знань, якщо людина знає то вона відповість
- Введення спеціального спецкурсу
- Тренування не мають меж
- Зробити менше припущень у випадку порушення і заохочувати дотримання академічної доброчесності студентам.
