Результати опитування щодо розуміння здобувачами вищої освіти політики академічної доброчесності

Підсумки сесії

 Результати опитування щодо розуміння здобувачами вищої освіти політики академічної доброчесності

1 Чи розумієте Ви сутність академічної доброчесності?

Так 2081
Ні 74
Частково 421

2 Чи є порушеннями академічної доброчесності, за які передбачається відповідальність, такі факти: списування, фабрикація, необєктивне оцінювання?

Так 1801
Ні 447
Не знаю 342

3 Які заходи впливу можуть застосування до здобувачів вищої освіти за порушення академічної доброчесності?

Догана 103
Відрахування з Університету 177
Попередження 902
Зниження результатів оцінювання 1390

4 Які субєкти забезпечують реалізацію політики доброчесності в університеті?

Лише науково-педагогічні і педагогічні працівники 445
Керівники структурних підрозділів 147
Орган студентського самоврядування 82
Наукове товариство студентів 50
Апеляційна комісія з питань академічної доброчесності 180
Лише науково-педагогічні і педагогічні працівники 77
Інші 134

5 Які Ваші дії у випадку, якщо Ви виявили факт порушення академічної доброчесності студентом чи науково-педагогічним працівником?

Звернусь із заявою до органу студентського самоврядування 385
Звернусь із заявою до Ради з питань забезпечення академічної доброчесності 301
Звернусь із заявою до Комісії з питань академічної доброчесності Університету 1191
Інше 250

6 Які, на Вашу думку, заходи потрібно проводити в Університеті для забезпечення академічної доброчесності здобувачами вищої освіти?

Тренінги, семінари, роз’яснювальна робота 2094
Введення спеціального спецкурсу 190
Інше 112

7 Як Ви вважаєте, чи створено в Університеті середовище, у якому неприпустимі порушення академічної доброчесності?

Так 1296
Ні 261
Частково 953

8 Ваші пропозиції щодо поліпшення політики академічної доброчесності в Університеті:

Відгуки 423

Останні відповіді:

  • Докорінне реформування освітнього процесу згідно з Директивами ЄС на основі перспективних потреб ринку праці, із створенням середовища й атмосфери, дружніх до здобувача і сприятливих для навчання, з відрахуванням/переведенням на контракт здобувачів із низькими акад. досягненнями, із знижками в оплаті для успішних контрактних здобувачів, із нульовою терпимістю до корупції та плагіату.
  • Я вважаю що перевірки на антіплагіат достатньо. Зараз питання на тестах так закрутять, що навіть знаючи відповідь треба бути доже уважним щоб не допустити помилки, тому всі списування не дуже допоможуть. Та оцінка знать не по одним тестам оцінюється, що є і особисте спілкування з викладачами.
  • Фактично, я не спостерігав порушення академічної доброчесності, тому не маю пропозицій.
  • В університеті навчання проводиться на гідному рівні
  • Проводити інформативні та актуальні заходи на тему академічної доброчесності.
  • Створити Комісію з питань академічної доброчесності Університету
  • Нічого робити не треба, кожен навчається так як хоче, хоче сам – має всі можливості це робити, не хоче, або не може сам з деяких причин – хай робить по іншому.
  • Зміна підходу до навчання
  • Прошу нас не чіпати ми навчаємось як можемо
  • Посилити перевірки, проводити семінари, ввести чіткі санкції, створити анонімну систему, залучати студентів.
  • Так як зараз популярний Chat GPT, то, я вважаю, що викладачі повинні порівнювати роботи студентів з роботами які пише цей чат. Так вони зможуть виявити хто списав, а хто ні.
  • Проводити бесіди з студентами та викладачами
  • Робота в цьому напрямку проводиться на високому рівні
  • Відновити нормальне функціонування ВНЗ. Коли система почне працювати вже можна буде сказати що в ній не так і змінити це. Але зараз це зробити неможливо, тому такі поради не на часі.
  • Проведення тренінгів
  • Більш точна перевірка робіт і неочікувані перевірки знань, якщо людина знає то вона відповість
  • Введення спеціального спецкурсу
  • Тренування не мають меж
  • Зробити менше припущень у випадку порушення і заохочувати дотримання академічної доброчесності студентам.

 

Поділитись: