Про відділ

Про відділ забезпечення якості освітньої діяльності

Головне

НТУ "ХПІ"

Відділ забезпечення якості освітньої діяльності є структурним підрозділом Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», який займається забезпеченням якості освітньої діяльності та якості вищої освіти в Університеті згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту», нормативно-правових документів Міністерства освіти та науки України, нормативних документів Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, серії ДСТУ ISO 9000, а також рекомендацій щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти.

Відділ забезпечення якості освітньої діяльності НТУ «ХПІ» створено за ініціативою Ректора (Наказ № 370 ОД від 30.08.2016 р.). Структурний підрозділ підпорядковується Ректору та проректору з науково-педагогічної роботи.

Відділ забезпечення якості освітньої діяльності  працює на підставі положення, що введено в дію наказом № 133 ОД від 280.2.2020 р.

Основна мета

Розробка, забезпечення функціонування та оптимізація Системи управління якістю освітньої діяльності в Університеті відповідно до вимог національних та міжнародних стандартів.

Основні завдання

  1. Координація діяльності з розробки, впровадження та підтримки функціонування системи управління якістю в Університеті відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015.
  2. Інформаційно-методичний супровід управління документами Системи управління якістю на всіх етапах.
  3. Організація навчання персоналу Університету з метою засвоєння Системи управління якістю та введення її в дію відповідно до потреб МОН України та згідно зі стандартами.
  4. Контроль за функціонуванням Системи управління якістю в Університеті.
  5. Організація внутрішніх та зовнішніх аудитів Системи управління якістю.
  6. Організація сертифікації Системи управління якістю у національних органах сертифікації.
  7. Забезпечення своєчасного прийняття керівництвом Університету коригувальних та запобіжних дій, необхідних для усунення (попередження) невідповідностей в організації процесів Університету, які впливають на якість надання освітніх послуг.
  8. Забезпечення електронного доступу до документів Системи управління якістю, що розміщені на офіційному сайті Університету.
  9. Надання консультаційних, інформаційних послуг у сфері управління якістю освітньої діяльності.

Результати опитувань

Підсумки сесії

Результати опитування щодо розуміння здобувачами вищої освіти політики академічної доброчесності

 Результати опитування щодо розуміння здобувачами вищої освіти політики академічної доброчесності 1 Чи розумієте Ви сутність академічної доброчесності? Так 2081 Ні 74 Частково 421 2 Чи є порушеннями академічної доброчесності, за які передбачається відповідальність, такі факти: списування, фабрикація, необєктивне оцінювання? Так 1801 Ні 447 Не знаю 342 3 Які заходи впливу можуть застосування до здобувачів вищої […]

0 comments
Результати опитування

Підсумки опитування здобувачів вищої освіти щодо протидії булінгу в НТУ “ХПІ”

Підсумки опитування здобувачів вищої освіти щодо протидії булінгу в НТУ “ХПІ” 1 Вкажіть Вашу стать Жінка  1200 Чоловік 1866 2 Як Ви вважаєте, чи потрібно реагувати на насильство, скоєне на Вашу адресу? Так 2804 Ні  88 Інше  91   3 Чи мали місце у процесі навчання випадки фізичного насилля по відношенню до Вас зі сторони: […]

0 comments

До інших опитувань…