Політика і цілі у сфері якості
Політика університету у сфері якості спрямована на забезпечення якості надання освітніх послуг шляхом поліпшення науково-методологічної, педагогічної та методичної майстерності науково-педагогічного складу, впровадження інноваційних технологій навчання, зміцнення матеріально-технічної бази університету, використання прогресивних інформаційних технологій, результатів фундаментальних і прикладних наукових досліджень з урахуванням потреб ринку, освітніх послуг і ринку праці.
Стратегічні цілі
- упровадження зручних і сучасних способів здобуття вищої освіти, гнучких освітніх траєкторій відповідно до особистих мотивацій, здібностей і потреб тих, хто навчається;
 - модернізація освітніх стандартів, програм і технологій згідно з потребами ринку праці;
 - якісне управління та лідерство в освітній, науковій діяльності, автономія університету;
 - всебічне залучення інвестицій в освітній процес;
 - якісна політика у сфері підготовки здобувачів вищої освіти, яка заснована на надійних освітніх вимірюваннях і аналітиці;
 - саморегулювання та самовдосконалення освітньої системи університету.
 
Завдання
Реалізація Політики та цілей у сфері якості досягається шляхом вирішення таких завдань:
- Удосконалення системи внутрішнього забезпечення якості:
- моніторинг та періодичний перегляд освітніх програм з урахуванням потреб споживачів освітніх послуг, вимог роботодавців і партнерів та ринку праці;
 - оцінювання здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних і педагогічних працівників та оприлюднення результатів;
 - забезпечення підвищення кваліфікації педагогічних, наукових і науково
 - педагогічних працівників;
 - забезпечення наявності необхідних ресурсів для організації освітнього процесу;
 - постійний розвиток інфраструктури, удосконалення навчально-методичної та матеріально-технічної бази університету, а також соціальної підтримки студентів і співробітників;
 - запровадження та удосконалення інформаційних систем для ефективного управління освітнім процесом;
 - забезпечення публічності інформації;
 - створення та удосконалення ефективної системи виявлення і запобігання академічного плагіату.
 
 - Упровадження та постійний розвиток системи управління якістю в університеті:
- планування на рівні вищого керівництва;
 - чітке виконання вимог внутрішніх документів системи управління якістю;
 - регулярний аудит та вивчення зворотного зв’язку і коригування дій;
 - безперервне навчання персоналу засобам і методам управління якістю.
 
 - Підвищення представницького іміджу університету за рахунок:
- інтеграції освітнього процесу з науковою та виробничою діяльністю, розвитку корпоративної культури університету;
 - розвитку фундаментальної і прикладної науки та наукових шкіл у напрямку інноваційної діяльності;
 - створення конкурентоспроможної науково-технічної продукції і наукомістких технологій;
 - збільшення обсягів і розширення сфери науково-дослідної та інноваційної діяльності університету як основи для залучення додаткових ресурсів;
 - збільшення доходів університету за рахунок розширення освітньої діяльності, у тому числі цільової підготовки кадрів, трансферу технологій, дистанційного навчання тощо;
 - забезпечення якості знань абітурієнтів та студентів через удосконалення процедур довузівської підготовки, вхідного відбору і створення позитивної мотивації студентів до навчання;
 - підвищення ефективності підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації;
 - інтеграція освітнього процесу та наукових досліджень і розробок, активного партнерства у системі національного і міжнародного співробітництва;
 - виявлення талановитої молоді, її підтримки та сприяння стажуванню у провідних зарубіжних університетах.
 
 
Керівництво доводить Політику і цілі у сфері якості до усього персоналу університету, який виконує її у межах своєї компетенції. Її реалізація забезпечується на всіх рівнях управління і може піддаватися аналізу та перегляду в разі потреби.
