Результати опитування щодо розуміння науково-педагогічними, педагогічними працівниками академічної доброчесності

результати опитування логотип

Результати опитування щодо розуміння науково-педагогічними, педагогічними працівниками академічної доброчесності 

1 Чи розумієте Ви сутність академічної доброчесності?

Так 1487
Ні 0
Частково 101

2 Чи є порушеннями академічної доброчесності, за які передбачається відповідальність, такі факти: списування, обман, необ’єктивне оцінювання?

Так 1320
Ні 177
Частково 100

3 Які заходи впливу можуть застосовувати до здобувачів вищої освіти за порушення академічної доброчесності?

Догана 32
Відрахування з Університету 198
Попередження 165
Зниження результатів оцінювання 1198

4 Які субєкти забезпечують реалізацію політики доброчесності в Університеті?

науково-педагогічні, педагогічні працівники 700
керівники структурних підрозділів 69
дорадчі органи 0
орган студентського самоврядування 0
наукове товариство студентів 22
Комісія з питань академічної доброчесності 60
лише науково-педагогічні працівники 43
інше 96

5 Які Ваші дії у випадку, якщо Ви виявили факт порушення академічної доброчесності студентом чи науково-педагогічним працівником?

звернутись із заявою до органу студентського самоврядування 26
звернутись із заявою до Ради з якості 98
звернутись із заявою до Комісіїз питань академічної доброчесності Університету 1130
Інше 350

6 Які, на Вашу думку, заходи потрібно проводити в Університеті для забезпечення академічної доброчесності здобувачами вищої освіти?

тренінги, семінари, роз’яснювальна робота 1331
введення спеціального спецкурсу 110
інше 109

7 Як Ви вважаєте, чи створено в Університеті середовище, у якому неприпустимі порушення академічної доброчесності?

Так 930
Ні 61
Частково 573

8 Ваші пропозиції щодо поліпшення політики академічної доброчесності в Університеті

Відгуки 1542

  • Введення відповідальності для керівників, хто штовхає підлеглих на не виконання кодексу доброчесності. Безкомпромісна відповідальність усіх учасників навчального процесу відповідно до підписаного пункту “Доброчестність” в контракті, договорі тощо з вказівкою чіткою щодо відповідальності.
  • Регулярна виховна робота (як аспект кураторських зобов’язань) зі здобувачами освіти, не просто нагадування про академічну доброчесність. Можливо, такий підхід уже є, але його не реалізовано повноцінно.
  • Більше проводити тренінгів, семінарів, роз’яснювальної роботи для студентів
  • Вважаю, що все можливе зроблено.
  • Ввести відповідний курс у 2 семестрі для бакалаврів всіх спеціальностей, до будуть роз’яснені всі питання щодо цього явища.
  • Необхідність вільного доступу до програмного забезпечення з перевірки на плагіат
  • Реальна можливість перевіряти використовуючи програми антіплагіату курсові та дипломні роботи їх керівниками
  • Проводити виховні заходи.
  • Це найважливіше питання!!! Але питання значно глибше, ніж просто проведення пару разів заходів та на вступі до спеціальності  проведення 2 занять!!! Це проблема!!! І здобувачі, проведених добросовісними кафедрами заходами і перевірка на плагіат робіт курсових і дипломних, все рівно на відкритих зустрічах, не пам’ятають про це.
  • Створити технічний відділ, який би займався цими питаннями, а не перекладати всю відповідальність на викладачів, які не мають доступу до програм перевірки на плагіат
  • Потрібно більше про доброчесність розповідати науково – педагогічним працівникам, пояснити, що робити, коли студент її порушує
  • Проводити роз’яснювальну роботу серед співробітників та студентів щодо неприпустимості порушення академічної доброчесності
  • Проведення регулярних семінарів і тренінгів для студентів та викладачів про академічну доброчесність, плагіат, та етичні норми.
  • Академічна доброчесність базується на згоді усіх учасників академічного процесу дотримуватися правил та виконувати покладені на них обов’язки.
  • Надавати належну оцінку проявам недоброчесності науково-педагогічних працівників
  • продовжувати практику проводення тренінгів-роз’яснення для першокурсників та тренінгів-нагадування для старшокурсників
  • Проведення тренінгів , семінарів щодо акаемічної доброчесності на постійній основі
  • Розробка низки заходів студентським самоврядуванням щодо втілення політики академічної доброчесності серед студентської спільноти.
  • Пропозицій не має
  • Частіше проводити контрольні заходи серед учасників навчального процесу щодо дотримання доброчесності
  • Поки що не маю пропозицій
  • Чітко прописати відповідальність
  • Надання зручного доступу викладачам до засобів перевірки на плагіат та використання ШІ. Встановлення норм щодо етичного використання ШІ в освітньому процесі.
  • Розробити політику стосовно використання штучного інтелекту при підготовці публікацій, кваліфікаційних і дисертаційних робіт.
  • Виявляти недоліки на рівні кафедри, обговорювати, усувати
  • В Нашому університеті всі старанно дотримуються правил академічної доброчесності
  • Запускати опитування після введення в дію відповідного Закону.
  • Використання спеціальних програм для автоматизованого виявлення плагіату у студентських роботах.
  • Нормальні обставини в суспільстві, 5-ти денний навчальний тиждень, відсутність необхідності працювати студентам
  • Впровадити більш жорсткі заходи в Кодекс академічної доброчесності в університеті
  • Для покращення політики академічної доброчесності в Університеті можна впровадити регулярні тренінги для студентів і викладачів, створити онлайн-платформу для обміну знаннями про академічну доброчесність, а також посилити контроль і моніторинг за дотриманням норм доброчесності через автоматизовані системи перевірки робіт.
  • Ввести спецкурса на кожній ОП
  • Чи розроблене положення про використання сучасних інтелектуальних систем пошуку (типу ChatGpt) у навчальній роботі викладча нашого університету, щоб воно не вступало у протиріччя з поликою академічної доброчесності в Університеті. Чи почекаємо, що буде далі.
  • Підвищити відповідальність науково-педагогічних, педагогічних, інших працівники дотримування принципів академічної доброчесніті у своїй професійній діяльності.
  • Поширення контактів між здобувачами вищої освіти та комісії з питань академічної доброчесності університету
  • Повинні бути більш жорсткі заходи покарання за порушення академічної доброчесності
  • Бажано регулярно інформувати всіх учасників навчального процесу з результатами роботи Комісії з питань академічної доброчесності Університету
Поділитись: