Результати опитування щодо розуміння науково-педагогічними, педагогічними працівниками академічної доброчесності
1 Чи розумієте Ви сутність академічної доброчесності?
| Так | 1487 |
| Ні | 0 |
| Частково | 101 |
2 Чи є порушеннями академічної доброчесності, за які передбачається відповідальність, такі факти: списування, обман, необ’єктивне оцінювання?
| Так | 1320 |
| Ні | 177 |
| Частково | 100 |
3 Які заходи впливу можуть застосовувати до здобувачів вищої освіти за порушення академічної доброчесності?
| Догана | 32 |
| Відрахування з Університету | 198 |
| Попередження | 165 |
| Зниження результатів оцінювання | 1198 |
4 Які субєкти забезпечують реалізацію політики доброчесності в Університеті?
| науково-педагогічні, педагогічні працівники | 700 |
| керівники структурних підрозділів | 69 |
| дорадчі органи | 0 |
| орган студентського самоврядування | 0 |
| наукове товариство студентів | 22 |
| Комісія з питань академічної доброчесності | 60 |
| лише науково-педагогічні працівники | 43 |
| інше | 96 |
5 Які Ваші дії у випадку, якщо Ви виявили факт порушення академічної доброчесності студентом чи науково-педагогічним працівником?
| звернутись із заявою до органу студентського самоврядування | 26 |
| звернутись із заявою до Ради з якості | 98 |
| звернутись із заявою до Комісіїз питань академічної доброчесності Університету | 1130 |
| Інше | 350 |
6 Які, на Вашу думку, заходи потрібно проводити в Університеті для забезпечення академічної доброчесності здобувачами вищої освіти?
| тренінги, семінари, роз’яснювальна робота | 1331 |
| введення спеціального спецкурсу | 110 |
| інше | 109 |
7 Як Ви вважаєте, чи створено в Університеті середовище, у якому неприпустимі порушення академічної доброчесності?
| Так | 930 |
| Ні | 61 |
| Частково | 573 |
8 Ваші пропозиції щодо поліпшення політики академічної доброчесності в Університеті
Відгуки 1542
- Введення відповідальності для керівників, хто штовхає підлеглих на не виконання кодексу доброчесності. Безкомпромісна відповідальність усіх учасників навчального процесу відповідно до підписаного пункту “Доброчестність” в контракті, договорі тощо з вказівкою чіткою щодо відповідальності.
- Регулярна виховна робота (як аспект кураторських зобов’язань) зі здобувачами освіти, не просто нагадування про академічну доброчесність. Можливо, такий підхід уже є, але його не реалізовано повноцінно.
- Більше проводити тренінгів, семінарів, роз’яснювальної роботи для студентів
- Вважаю, що все можливе зроблено.
- Ввести відповідний курс у 2 семестрі для бакалаврів всіх спеціальностей, до будуть роз’яснені всі питання щодо цього явища.
- Необхідність вільного доступу до програмного забезпечення з перевірки на плагіат
- Реальна можливість перевіряти використовуючи програми антіплагіату курсові та дипломні роботи їх керівниками
- Проводити виховні заходи.
- Це найважливіше питання!!! Але питання значно глибше, ніж просто проведення пару разів заходів та на вступі до спеціальності проведення 2 занять!!! Це проблема!!! І здобувачі, проведених добросовісними кафедрами заходами і перевірка на плагіат робіт курсових і дипломних, все рівно на відкритих зустрічах, не пам’ятають про це.
- Створити технічний відділ, який би займався цими питаннями, а не перекладати всю відповідальність на викладачів, які не мають доступу до програм перевірки на плагіат
- Потрібно більше про доброчесність розповідати науково – педагогічним працівникам, пояснити, що робити, коли студент її порушує
- Проводити роз’яснювальну роботу серед співробітників та студентів щодо неприпустимості порушення академічної доброчесності
- Проведення регулярних семінарів і тренінгів для студентів та викладачів про академічну доброчесність, плагіат, та етичні норми.
- Академічна доброчесність базується на згоді усіх учасників академічного процесу дотримуватися правил та виконувати покладені на них обов’язки.
- Надавати належну оцінку проявам недоброчесності науково-педагогічних працівників
- продовжувати практику проводення тренінгів-роз’яснення для першокурсників та тренінгів-нагадування для старшокурсників
- Проведення тренінгів , семінарів щодо акаемічної доброчесності на постійній основі
- Розробка низки заходів студентським самоврядуванням щодо втілення політики академічної доброчесності серед студентської спільноти.
- Пропозицій не має
- Частіше проводити контрольні заходи серед учасників навчального процесу щодо дотримання доброчесності
- Поки що не маю пропозицій
- Чітко прописати відповідальність
- Надання зручного доступу викладачам до засобів перевірки на плагіат та використання ШІ. Встановлення норм щодо етичного використання ШІ в освітньому процесі.
- Розробити політику стосовно використання штучного інтелекту при підготовці публікацій, кваліфікаційних і дисертаційних робіт.
- Виявляти недоліки на рівні кафедри, обговорювати, усувати
- В Нашому університеті всі старанно дотримуються правил академічної доброчесності
- Запускати опитування після введення в дію відповідного Закону.
- Використання спеціальних програм для автоматизованого виявлення плагіату у студентських роботах.
- Нормальні обставини в суспільстві, 5-ти денний навчальний тиждень, відсутність необхідності працювати студентам
- Впровадити більш жорсткі заходи в Кодекс академічної доброчесності в університеті
- Для покращення політики академічної доброчесності в Університеті можна впровадити регулярні тренінги для студентів і викладачів, створити онлайн-платформу для обміну знаннями про академічну доброчесність, а також посилити контроль і моніторинг за дотриманням норм доброчесності через автоматизовані системи перевірки робіт.
- Ввести спецкурса на кожній ОП
- Чи розроблене положення про використання сучасних інтелектуальних систем пошуку (типу ChatGpt) у навчальній роботі викладча нашого університету, щоб воно не вступало у протиріччя з поликою академічної доброчесності в Університеті. Чи почекаємо, що буде далі.
- Підвищити відповідальність науково-педагогічних, педагогічних, інших працівники дотримування принципів академічної доброчесніті у своїй професійній діяльності.
- Поширення контактів між здобувачами вищої освіти та комісії з питань академічної доброчесності університету
- Повинні бути більш жорсткі заходи покарання за порушення академічної доброчесності
- Бажано регулярно інформувати всіх учасників навчального процесу з результатами роботи Комісії з питань академічної доброчесності Університету
