Обов’язкові документи для акредитації

Обов’язкові документи для акредитації

  1. Місія та Стратегія ЗВО
    Стратегічний план розвитку НТУ “ХПI” на 2019–2025 роки
  2. Документи, які стосуються аналізу ринку праці – сайт центру кар’єри НТУ “ХПІ”
  3. Положення про організацію освітнього процесу та інші документи, які підтверджують можливість формування індивідуальної освітньої траєкторії
  4. Документ, який регламентує порядок вибору дисциплін
  5. База вибіркових дисциплін (перелік, посилання на електронний ресурс тощо)- сайт інституту
  6. Результати опитування фокус-груп здобувачів вищої освіти, інших досліджень щодо навантаження студентів
  7. Документ, що унормовує здобуття освіти за дуальною формою
  8. Додаток до Правил прийому, у якому визначені мінімальні бали ЗНО (для бакалаврських програм)
  9. Документи, що визнають вимоги до вступних випробувань
  10. Документи, що містять положення про академічну мобільність, про визнання іноземного диплому
  11. Документ, який визначає порядок поновлення на навчання
  12. Документ про визнання результатів навчання, отриманих у неформальній освіті
  13. Документи та інші матеріали, що демонструють реалізацію студентоцентрованого підходу в навчанні на освітній програмі:
    1. Методичні рекомендації щодо порядку розроблення, затвердження, моніторингу та періодичного перегляду освітніх програм
    2. Нормативні документи НТУ “ХПІ”
  14. Графік організації освітнього процесу
  15. Розклади атестаційних тижнів (сесій)
  16. Посилання на систему дистанційного навчання (за наявності)
  17. Посилання на сайт із розміщенням розкладу атестаційних тижнів (сесій)
  18. Посилання на сайт щодо інформації про інтернаціоналізацію
  19. Вимоги до виконання кваліфікаційних робіт
  20. Порядок подання апеляцій (іспити, заліки, атестація)
  21. Документ, що містить процедуру контрольних заходів:
    1. Положення про організацію освітнього процесу
    2. Положення про екзаменаційну комісію
    3. Положення про критерії та систему оцінювання знань та вмінь і про рейтинг здобувачів
    4. Положення про моніторинг результатів навчання студентів
  22. Документи та інші матеріали, які містять політику, стандарти і процедури дотримання академічної доброчесності
  23. Результати перевірки кваліфікаційних робіт на антиплагіат. Результати перевірки кваліфікаційних робіт на дотримання академічної доброчесності
  24. Положення про проведення конкурсу на заміщення посад або інший документ, що регламентує обрання викладачів
  25. Документ, що регламентує систему професійного розвитку викладача
  26. Програма підвищення кваліфікації по ЗВО для викладачів на освітніх програм (на кафедрі)
  27. Перелік установ-партнерів, спільно з якими реалізується систему професійного розвитку викладача (дані на 01.02.2022)
  28. Документи щодо системи матеріального і морального заохочення викладачів або інших форм стимулювання
  29. Документ про фінансову діяльність за останні 3 роки
  30. Документи про права власності на об’єкти, які використовуються у навчальному процесі
  31. Навчально-методична документація відповідно до внутрішніх вимог ЗВО (на кафедрі)
  32. Документи та інші матеріали, що унормовують механізми освітньої, організаційної, інформаційної, консультативної та соціальної підтримки здобувачів вищої освіти
  33. Правила прийому ЗВО. Інші документи, які регулюють перебування особами з особливими освітніми потребами в ЗВО. Інформація на сайті:
    1. Нормативні документи приймальної комісії
    2. Порядок супроводу (надання допомоги) осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення
  34. Документ, який регламентує політику і процедури вирішення конфліктних ситуацій:
    1. Порядок розгляду скарг здобувачів освіти
    2. Кодекс етики академічних взаємовідносин та доброчесності Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут»
    3. Документи та інші матеріали, які містять політику, стандарти і процедури дотримання академічної доброчесності
  35. Документ ЗВО, яким регулюються процедури розроблення, затвердження, моніторингу та періодичного перегляду освітніх програм та посилання на нього
  36. Документи та інші матеріали, що підтверджують виявлені/усунені недоліки в освітній програмі та/або освітній діяльності з реалізації освітніх програм були виявлені у ході здійснення процедур внутрішнього забезпечення якості (на кафедрі)
  37. Документи та інші матеріали, що підтверджують зміни, внесені до освітніх програм за результатами останнього перегляду, з мотивацією, чим вони були обґрунтовані (на кафедрі)
  38. Документальне підтвердження участі здобувачів освіти та студентського самоврядування у процедурах внутрішнього забезпечення якості освітніх програм
  39. Документальне підтвердження участі роботодавців безпосередньо або через свої об’єднання у процедурах внутрішнього забезпечення якості освітніх програм (на кафедрі)
  40. Документи та інші матеріали, які демонструють наявність практики збирання інформації щодо кар’єрного шляху випускників (на кафедрі)
  41. Документальне підтвердження участі випускників у процедурах внутрішнього забезпечення якості освітніх програм (на кафедрі)
  42. Документальне підтвердження врахування зауважень та пропозиції, сформульованих під час попередніх акредитацій при перегляді освітніх програм (на кафедрі)
  43. Документальне підтвердження взаємодії структурних підрозділів у контексті здійснення процесів і процедур внутрішнього забезпечення якості освіти:
    1. Настанова щодо якості
    2. Документи СУЯ
    3. Положення про забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти
  44. Статут НТУ “ХПІ”
  45. Правила внутрішнього розпорядку НТУ «ХПІ»
  46. Контракт здобувача вищої освіти
  47. Документи про організацію навчального процесу та посилання на них на сайті ЗВО:
    1. Нормативні документи
    2. Графік навчального процесу
  48. Адреса веб-сторінки НТУ “ХПІ” – http://www.kpi.kharkov.ua/
  49. Посилання на оприлюднену у відкритому доступі в мережі Інтернет інформацію про освітню програму, включаючи її цілі, очікувані результати навчання та компоненти (Сайти кафедр)
  50. Порядок організації освітнього процесу за проектною формою навчання  «Інноваційний кампус»

Додаткові документи для акредитації

  • Письмові роботи вступників
  • Документи, що подаються студентами, яким були визнані результати навчання
  • Договори про академічну мобільність