Перейти до вмісту
Обов’язкові документи для акредитації
- Місія та Стратегія ЗВО
Стратегічний план розвитку НТУ “ХПI” на 2019–2025 роки
- Документи, які стосуються аналізу ринку праці – сайт центру кар’єри НТУ “ХПІ”
- Положення про організацію освітнього процесу та інші документи, які підтверджують можливість формування індивідуальної освітньої траєкторії
- Документ, який регламентує порядок вибору дисциплін
- База вибіркових дисциплін (перелік, посилання на електронний ресурс тощо)- сайт інституту
- Результати опитування фокус-груп здобувачів вищої освіти, інших досліджень щодо навантаження студентів
- Документ, що унормовує здобуття освіти за дуальною формою
- Додаток до Правил прийому, у якому визначені мінімальні бали ЗНО (для бакалаврських програм)
- Документи, що визнають вимоги до вступних випробувань
- Документи, що містять положення про академічну мобільність, про визнання іноземного диплому
- Документ, який визначає порядок поновлення на навчання
- Документ про визнання результатів навчання, отриманих у неформальній освіті
- Документи та інші матеріали, що демонструють реалізацію студентоцентрованого підходу в навчанні на освітній програмі:
- Методичні рекомендації щодо порядку розроблення, затвердження, моніторингу та періодичного перегляду освітніх програм
- Нормативні документи НТУ “ХПІ”
- Графік організації освітнього процесу
- Розклади атестаційних тижнів (сесій)
- Посилання на систему дистанційного навчання (за наявності)
- Посилання на сайт із розміщенням розкладу атестаційних тижнів (сесій)
- Посилання на сайт щодо інформації про інтернаціоналізацію
- Вимоги до виконання кваліфікаційних робіт
- Порядок подання апеляцій (іспити, заліки, атестація)
- Документ, що містить процедуру контрольних заходів:
- Положення про організацію освітнього процесу
- Положення про екзаменаційну комісію
- Положення про критерії та систему оцінювання знань та вмінь і про рейтинг здобувачів
- Положення про моніторинг результатів навчання студентів
- Документи та інші матеріали, які містять політику, стандарти і процедури дотримання академічної доброчесності
- Результати перевірки кваліфікаційних робіт на антиплагіат. Результати перевірки кваліфікаційних робіт на дотримання академічної доброчесності
- Положення про проведення конкурсу на заміщення посад або інший документ, що регламентує обрання викладачів
- Документ, що регламентує систему професійного розвитку викладача
- Програма підвищення кваліфікації по ЗВО для викладачів на освітніх програм (на кафедрі)
- Перелік установ-партнерів, спільно з якими реалізується систему професійного розвитку викладача (дані на 01.02.2022)
- Документи щодо системи матеріального і морального заохочення викладачів або інших форм стимулювання
- Документ про фінансову діяльність за останні 3 роки
- Документи про права власності на об’єкти, які використовуються у навчальному процесі
- Навчально-методична документація відповідно до внутрішніх вимог ЗВО (на кафедрі)
- Документи та інші матеріали, що унормовують механізми освітньої, організаційної, інформаційної, консультативної та соціальної підтримки здобувачів вищої освіти
- Правила прийому ЗВО. Інші документи, які регулюють перебування особами з особливими освітніми потребами в ЗВО. Інформація на сайті:
- Нормативні документи приймальної комісії
- Порядок супроводу (надання допомоги) осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення
- Документ, який регламентує політику і процедури вирішення конфліктних ситуацій:
- Порядок розгляду скарг здобувачів освіти
- Кодекс етики академічних взаємовідносин та доброчесності Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут»
- Документи та інші матеріали, які містять політику, стандарти і процедури дотримання академічної доброчесності
- Документ ЗВО, яким регулюються процедури розроблення, затвердження, моніторингу та періодичного перегляду освітніх програм та посилання на нього
- Документи та інші матеріали, що підтверджують виявлені/усунені недоліки в освітній програмі та/або освітній діяльності з реалізації освітніх програм були виявлені у ході здійснення процедур внутрішнього забезпечення якості (на кафедрі)
- Документи та інші матеріали, що підтверджують зміни, внесені до освітніх програм за результатами останнього перегляду, з мотивацією, чим вони були обґрунтовані (на кафедрі)
- Документальне підтвердження участі здобувачів освіти та студентського самоврядування у процедурах внутрішнього забезпечення якості освітніх програм
- Документальне підтвердження участі роботодавців безпосередньо або через свої об’єднання у процедурах внутрішнього забезпечення якості освітніх програм (на кафедрі)
- Документи та інші матеріали, які демонструють наявність практики збирання інформації щодо кар’єрного шляху випускників (на кафедрі)
- Документальне підтвердження участі випускників у процедурах внутрішнього забезпечення якості освітніх програм (на кафедрі)
- Документальне підтвердження врахування зауважень та пропозиції, сформульованих під час попередніх акредитацій при перегляді освітніх програм (на кафедрі)
- Документальне підтвердження взаємодії структурних підрозділів у контексті здійснення процесів і процедур внутрішнього забезпечення якості освіти:
- Настанова щодо якості
- Документи СУЯ
- Положення про забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти
- Статут НТУ “ХПІ”
- Правила внутрішнього розпорядку НТУ «ХПІ»
- Контракт здобувача вищої освіти
- Документи про організацію навчального процесу та посилання на них на сайті ЗВО:
- Нормативні документи
- Графік навчального процесу
- Адреса веб-сторінки НТУ “ХПІ” – http://www.kpi.kharkov.ua/
- Посилання на оприлюднену у відкритому доступі в мережі Інтернет інформацію про освітню програму, включаючи її цілі, очікувані результати навчання та компоненти (Сайти кафедр)
- Порядок організації освітнього процесу за проектною формою навчання «Інноваційний кампус»
Додаткові документи для акредитації
- Письмові роботи вступників
- Документи, що подаються студентами, яким були визнані результати навчання
- Договори про академічну мобільність
Прокрутка вгору