Навчально-науковий інститут механічної інженерії і транспорту |
Рівень теоретичної підготовки |
98 |
43 |
107 |
47 |
6 |
3 |
6 |
3 |
Рівень практичної підготовки |
48 |
21 |
94 |
41 |
46 |
20 |
27 |
12 |
Участь у наукових дослідженнях |
40 |
18 |
102 |
45 |
70 |
31 |
38 |
17 |
Зацікавленість у навчанні за обраною спеціальністю |
73 |
32 |
138 |
64 |
34 |
15 |
7 |
3 |
Об’єктивність оцінки знань студентів |
76 |
34 |
93 |
41 |
14 |
7 |
18 |
8 |
Навчально-науковий інститут економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу |
Рівень теоретичної підготовки |
79 |
42 |
92 |
49 |
12 |
7 |
4 |
2 |
Рівень практичної підготовки |
65 |
35 |
95 |
51 |
19 |
10 |
8 |
4 |
Участь у наукових дослідженнях |
36 |
19 |
69 |
37 |
50 |
26 |
32 |
18 |
Зацікавленість у навчанні за обраною спеціальністю |
92 |
49 |
71 |
38 |
19 |
10 |
5 |
3 |
Об’єктивність оцінки знань студентів |
107 |
57 |
61 |
33 |
17 |
9 |
2 |
1 |
Навчально-науковий інститут хімічних технологій та інженерії |
Рівень теоретичної підготовки |
84 |
41 |
114 |
55 |
7 |
3 |
1 |
0.5 |
Рівень практичної підготовки |
60 |
29 |
109 |
53 |
37 |
18 |
0 |
0 |
Участь у наукових дослідженнях |
29 |
14 |
75 |
36 |
65 |
32 |
37 |
18 |
Зацікавленість у навчанні за обраною спеціальністю |
58 |
28 |
112 |
54 |
35 |
17 |
1 |
0.5 |
Об’єктивність оцінки знань студентів |
57 |
28 |
119 |
58 |
21 |
10 |
9 |
4 |
Навчально-науковий інститут енергетики, електроніки та електромеханіки |
Рівень теоретичної підготовки |
72 |
50 |
52 |
36 |
20 |
14 |
0 |
0 |
Рівень практичної підготовки |
67 |
47 |
47 |
33 |
7 |
5 |
23 |
16 |
Участь у наукових дослідженнях |
68 |
47 |
42 |
29 |
14 |
10 |
20 |
14 |
Зацікавленість у навчанні за обраною спеціальністю |
64 |
44 |
39 |
27 |
5 |
3 |
36 |
25 |
Об’єктивність оцінки знань студентів |
75 |
52 |
34 |
24 |
2 |
1 |
33 |
23 |
Навчально-науковий інженерно-фізичний інститут |
Рівень теоретичної підготовки |
69 |
35 |
97 |
49 |
25 |
13 |
6 |
3 |
Рівень практичної підготовки |
42 |
21 |
91 |
46 |
56 |
28 |
8 |
4 |
Участь у наукових дослідженнях |
22 |
11 |
57 |
29 |
83 |
42 |
35 |
18 |
Зацікавленість у навчанні за обраною спеціальністю |
44 |
22 |
93 |
47 |
50 |
25 |
10 |
5 |
Об’єктивність оцінки знань студентів |
57 |
29 |
108 |
55 |
26 |
13 |
6 |
3 |
Факультет комп’ютерних наук і програмної інженерії |
Рівень теоретичної підготовки |
67 |
50.7 |
57 |
43.1 |
11 |
8.3 |
4 |
3 |
Рівень практичної підготовки |
36 |
27.2 |
68 |
51.5 |
24 |
18.1 |
4 |
3 |
Участь у наукових дослідженнях |
15 |
11.3 |
30 |
22.7 |
43 |
32.5 |
37 |
28 |
Зацікавленість у навчанні за обраною спеціальністю |
50 |
37.8 |
66 |
50 |
14 |
10.6 |
8 |
6 |
Об’єктивність оцінки знань студентів |
39 |
29. |
71 |
53.7 |
9 |
6.8 |
14 |
11 |
Факультет комп’ютерних та інформаційних технологій |
Рівень теоретичної підготовки |
62 |
34 |
106 |
59 |
7 |
4 |
2 |
1 |
Рівень практичної підготовки |
40 |
22 |
101 |
56 |
34 |
19 |
2 |
1 |
Участь у наукових дослідженнях |
4 |
2 |
42 |
23 |
72 |
40 |
58 |
32 |
Зацікавленість у навчанні за обраною спеціальністю |
37 |
21 |
96 |
53 |
37 |
20 |
14 |
8 |
Об’єктивність оцінки знань студентів |
35 |
19 |
123 |
68 |
9 |
5 |
14 |
8 |
Факультет соціально-гуманітарних технологій |
Рівень теоретичної підготовки |
96 |
48 |
95 |
48 |
2 |
1 |
– |
|
Рівень практичної підготовки |
71 |
35 |
81 |
41 |
47 |
23 |
4 |
2 |
Участь у наукових дослідженнях |
38 |
19 |
64 |
32 |
87 |
43 |
|
|
Зацікавленість у навчанні за обраною спеціальністю |
87 |
43 |
81 |
40 |
18 |
9 |
2 |
1 |
Об’єктивність оцінки знань студентів |
88 |
44 |
98 |
49 |
14 |
7 |
3 |
2 |
Загалом по університету |
Рівень теоретичної підготовки |
627 |
42,68 |
673 |
45,81 |
90 |
6,12 |
26 |
1,76 |
Рівень практичної підготовки |
429 |
29,20 |
686 |
46,69 |
270 |
18,37 |
112 |
7,62 |
Участь у наукових дослідженнях |
252 |
17,15 |
481 |
32,74 |
484 |
32,94 |
282 |
19,19 |
Зацікавленість у навчанні за обраною спеціальністю |
505 |
34,37 |
696 |
47,37 |
212 |
14,43 |
96 |
6,53 |
Об’єктивність оцінки знань студентів |
534 |
36,35 |
707 |
48,12 |
112 |
7,62 |
94 |
6,39 |