Результати опитування здобувачів вищої освіти щодо “Проходження практики” 2024

Результати опитування здобувачів вищої освіти щодо “Проходження практики” 2024

Результати опитування здобувачів вищої освіти – 2024 рік
Опитування здобувачів вищої освіти проводилося в рамках реалізації внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти Відділом забезпечення якості освітньої діяльності і проводилось у червні 2024 року. Таке опитування є формою участі здобувачів вищої освіти у системі внутрішнього забезпечення якості вищої освіти та реалізації принципу «студентоцентрованого» навчання.
Враховуючи, що забезпечення внутрішнього контролю якості освіти в університеті полягає у співпраці з усіма зацікавленими сторонами освітнього процесу.

Мета моніторингу
Вивчення рівня задоволеності здобувачів освіти рівнем організаційної, інформаційної, консультативної та соціальної підтримки. Опитування проводилося у формі анкетування із використанням інформаційного ресурсу GOOGLE FORMS.
Здобувачі освіти мали змогу у вільний час дати відповідь на питання. Здобувачів проінформували, що опитування є дуже важливою складовою процесу оцінювання якості викладання та сприяє поліпшенню організації освітнього процесу. Також було наголошено на забезпеченні анонімності процесу анкетування, що використання результатів опитування неможливе без залучення до нього більшої кількості здобувачів, що надає можливість отримати адекватний зворотний зв’язок кафедрам, викладачам й адміністрації, дозволить здобувачам дійсно вплинути на навчальний процес та покращити якість навчання.
Результати опитування здобувачів освіти були відображені у відсотковому значенні відповідно до кількості респондентів, що надали відповідь на те чи інше питання в анкеті.
В опитуванні взяли участь 48% студентів, з них:
Жінки 24%
Чоловіки 76%
На питання анкети студенти давали відповіді наступним чином:

Чи мали Ви можливість самостійно обрати місце проходження практики?
· Так – 69,5%
· 2. Спочатку всіх схиляли до Epam, але потім надали можливість обрати самостійно – 0.6%
· 3. Ні – 26%
· 4. Проходив дистанційну практику – 0,6%

· 5. Обставини склались так що лишилась лише кафедральна практика 0.6% (1 студент)
· 6. Тільки одне місце пропонували 0.6%
· 7. Я її просто писав 0.6%
· 8. Тімс 0.6%
· 9. Практика була дистанційна 0.6%
Чи використовували Ви під час практики навчально-науковий матеріал з дисциплін, які Ви вивчали? Якщо так, то яких саме?
· Навчально-методичні матеріали не використовував/ла – 47%
· Використовував/ла навчально-методичні матеріали з дисциплін – 40,6%
· Загалом використовувалася інформація з інтернету 0.6%
· Не було потрібного навчально-наукового матеріалу 0.6%
· Теорія Автоматичного керування, Теорія Електроприводу 0.6%
· Під час виконання практики я застосовувала знання, що були здобуті на всіх попередніх курсах навчання, особливо мені в нагоді став досвід у роботі з додатком Lazarus на мові програмування Паскаль, завдяки цьому я змогла здобуті раніше знання та навички використати при проходженні практики 0.6%
· ТММ та деталі машин 0.6%
· Використовував знання які здобув на дисципліні «комп’ютерне проектування» 0.6%
· Використовували загальну інформацію 0.6%
· Сучасні методи розрахунку металоконструкцій 0.6%
· НТП, переклад патентів, переклад IT 0.6%
· Комп’ютерне моделювання 1.2%
· Моделювання об’єктів і процесів в комп`ютерних системах 0.6%
· Майже з усіх 0.6%
· Зварювання плавленням – 1.2%
· Еколог 0.6%
· Вплив на екологію, екологічне моделювання, системи технологій в екологічних сфері тощо – 0.6%
· Знання отримані в університеті – 0.6%
Чи використали Ви можливості практики для підготовки кваліфікаційних робіт (курсової, бакалаврської чи магістерської)? (виберіть один варіант відповіді)
· Так – 37,4%
· Частково – 36,3%
· Ні – 25,15
· Не було можливості – 0.6%
· Практику не проходив/ла – 0.6%
На Вашу думку, що залежить від бази практики? (оберіть усі можливі варіанти відповідей)

Яка інформація буде надаватися – 115 (64,2%)

Як буде надаватися інформація – 115 (64,2%)

Термін проведення практики – 70 (39,1%)

Діяльність до якої буде залучатися збодувач – 124 (69,3%)

Умови проходження практики – 118 (65,9%)

Знання і вміння , які отримає практикант – 136 (76%)

Практику не проходили – 1 (0,6%)

Незрозуміле питання – 1 (0,6%)

Хотілося б щоб була оплачуваною – 1 (0,6%)

Чи виникли у Вас труднощі під час проходження практики? Якщо так, то зазначте, які саме. (виберіть один варіант відповіді)
· Так (напишіть які саме в розділі «Інше») – 2,8%
· Ні – 70%
· Важко відповісти – 25%
· Інше – 2,2%
Наскільки Ви задоволені умовами проходження практики?
· Цілком задоволений/на – 55%
· Скоріше задоволений/на – 34%
· Скоріше не задоволений/на – 4,5%
· Зовсім не задоволений/на – 2,8%
· Не сподобалося, що було дуже багато обмежень і умов щодо завдання.
Не було можливості продемонструвати свої сильні сторони, замість
цього доводилося зосереджуватися на виконанні плану – 0,6%
· Практику не проходи – 0,6%
· Поки не стикалася з умовами практики, ще все попереду – 2,5%
Чи розглядали базу проходження практики як можливе місце Вашого майбутнього працевлаштування? (виберіть один варіант відповіді)
· Так – 35,2%
· Ні – 55,7%
· Я вже там працюю – 4,5%
· Скоріш ні чим так – 0.6%
· Не було ще практики – 0.6%
· Якби практика проходила не вдома, то так – 0.6%
· Проходив практику при університеті – 0.6%
· Практику не проходи/ла -0.6%
На Вашу думку, чи достатній обсяг практики (кількість годин), передбачено освітньою програмою? (виберіть один варіант відповіді)
· Термін практики достатній – 66,3%
· Термін практики недостатній – 13,1%
· Важко відповісти – 19%
· На практику необхідно було виділяти окремий час і поєднувати її з
навчанням, що було складно – 0,6%
· Практику не проходив/ла – 0,6%
Який термін проходження практики, на Вашу думку, є найбільш оптимальним? (виберіть один варіант відповіді)

7 днів – 17,9%

10 днів – 11,2%

14 днів – 18,4%

21 день – 25,7%

30 днів – 20,1%

Наскільки Ви задоволені рівнем взаємодії між Вами та керівником практики? (виберіть один варіант відповіді)
· Цілком задоволений/на – 72%
· Скоріше задоволений/на – 18%
· Скоріше не задоволений/на- 2,8
· Зовсім не задоволений/на – 0,6%
· Інше – 6,7%
Чи виникли у Вас проблеми з оформленням документів за результатами проходження практики? (виберіть один варіант відповіді)
· Так -4,5%
· Ні – 93%
· Були зауваження щодо звіту – 0.6%
· Не зовсім зрозуміло і як оформлювати – 0.6%
· Практики не було -0.6%
· Поки не стикалася з умовами практики, ще все попереду – 0.6%
На Вашу думку, чи вдалося Вам виконати всі завдання, передбачені програмою практики? (виберіть один варіант відповіді)
· Так – 66%
· Частково – 27%
· Ні – 4,5%
· Практику не проходили – 0,6%
· Поки не стикалася з умовами практики, ще все попереду – 0,6%
· Сподіваюсь так – 0,6%
· Так на 95% – 0,6%
Як Ви загалом оцінюєте якість організації практики? (оцініть за 5-ти бальною шкалою, де «1» – практика організована дуже погано, а «5» – практика організована дуже добре.

“5” – 90 (50.6%)

“4” – 58 (32,6%)

“3” – 20 (11,2%)

“2” – 6 (3,4%)

“1” – 4 (2,2%)

На Вашу думку, проходження практики сприяє підвищенню Ваших знань та практичних навичок? (виберіть один варіант відповіді)
· Так – 76%
· Частково – 20,3%
· Ні – 3,1%
· Не було практики -0,6%
На Вашу думку, яку роль відіграє практика у формуванні Вашої професійної компетентності? (виберіть один варіант відповіді)
· Важливу роль – 47,2%
· Скоріше важливу – 42,1%
· Скоріше неважливу – 2,2%
· Не впливає – 4,5
· Важко відповісти – 2,8%
· Важливу роль, якщо вона відповідає запиту студента, та є цікавою для
нього – 0,6%
· Не було практики – 0,6%

ВІДКРИТІ ПИТАННЯ:
Що Ви робили під час проходження практики? (напишіть)
Різностороння робота стосовно ресторанного та готельного господарства, аналіз підприємства з боку економічного аналізу та розвитку .
Практика проходила онлайн. Брав участь у вебінарах, здобув нові знання щодо роботи на АЕС та як все там влаштовано.
Проходили тести.
Проходив тести і слухав лекції.
Вивчав номенклатуру випуску підприємства, та технологічні операції.
Виконували різні завдання.
Розрахунок задачі, пов’язаний з нашою спеціальністю та залучення інформації кількох семестрів. 
Ознайомився з організацією підприємства, номенклатурою виробів, конструкцією та принципом дії виробу, технологією виготовлення виробу.
Необхідно було розробити веб-застосунок на Java та виконати всі вимоги компанії.
Індивідуальні завдання.
Виконував індивідуальне завдання та був на одному з поліграфічних підприємств то як правильно робити обкладинки для книг.
Макети сайту і рекламного банеру для школи в стилі Ретро (Винтаж).
Розроблювали дизайн макету інтернет-видання та поліграфічного видання.
Я розробляв верстку книжок та дизайн обкладинок.
В Університеті на робочій ділянці
Ознайомлювалися з інформацією та виконували завдання наданні викладачем.
Аналіз літератури, теоретичне дослідження.
Ознайомилася з роботою відділу охорони праці, основними документами, особливостями та можливостями роботи, процесом розробки інструкцій з охорони праці, процесом розслідування нещасних випадків на виробництві, розробкою питань для приписів на підприємство, організація умов праці на робочому місці із виконанням робіт підвищеної небезпеки, засобами колективного та індивідуального захисту на цьому робочому місці та причин виробничого травматизму і профзахворювання даної спеціальності.
Вивчав нормативно-правову базу з охорони праці, розглядав робочі місця з підвищеною небезпекою, розробив інструкцію з охорони праці.
Підготовлювали зразки відтисків для подальшого використання.
Я створила програму та макрос, що автоматично будують деталь у Solidworks, записала відео, на якому показано як працюють дані роботи, озвучила ці відео та додала субтитри для зручності та зрозумілості. Це був для мене цікавий досвід.
Проектування кінематичної схеми трансмісії, моделювання кулачкового роликового механізму Embedded development, Solidworks mechanical design development, SolidCAM.
Поглибилася в специфіку моєї спеціальності.
Слухав доповіді.
З наданих мені деталей, я побудував збірку в “солідворксі”. Дослідив диференціальний механізм, зробив його анімацію та силовий розрахунок.
Потім побудував макет цього механізму, змінивши механізм зчеплення зубчастих колес, та додав додатковий вал. Зробив другий силовий розрахунок на іншому валі. Та розписав як веде себе механізм у першому і другому силовому розрахунку.
Проводили онлайн екскурсії на підприємствах.
Дивився екскурсії підприємствами все що було вказано.
Були на онлайн екскурсіях на підприємствах.
Комп’ютерне моделювання технічних систем.
Вчився варити товсті метали.
Робив звіт, заповнював щоденник практики, отримував нові знання та навички.
Писала розділи дипломної роботи.
Писав “реферат”.
Працював за дипломним проектом)).
Практичне моделювання технічних систем.
Проводили практичне моделювання технічних систем.
Практики не було.
Знайомились з підприємствами, бачили практичне застосування набутих знань під час навчання.
Закріплювали наші теоретичні знання, безпосередньо на виробничих підприємствах.
Практикувалися у моделюванні технічних систем.
Проводили експерименти на кафедрі.
Нічого в нас її не було.
Готувались до диплому.
Займався комунікацією з Новою Поштою і допомагав логісту на підприємстві.
Не було практики.
Ознайомився з матеріалом дипломної роботи, виконував розрахунки.
Проводив дослідницьку роботу.
Працював в конструкторському бюро .
Працював за фахом.
Складання плану.
Ознайомлення з підприємством.
Огляд обладнання цехів.
Ознайомився з технічною документацією та літературою на тему:
«Палетні збірно- розбірні стелажі».
Огляд металоконструкції Палетного збірно — розбірного стелажу.
Вивчення засобів кріплення кронштейнів та балок до стійкі підп’ятника.
Ознайомлення з нормативною базою проектування стелажів згідно ДСТУ EN 15512.
Визначення кутової згинальної жорсткості кронштейну і підп’ятника згідно ДСТУ EN 15512.
Розробка комп’ютерної моделі вузла з’єднання стійкі та основи складу.
Складання звіту.
Під час практики, здобував цінні знання.
Вчився в університеті.
Диплом
Підготували зразки відтисків.
Підготовка зразків.
Виконував дослідження механізму за допомогою SolidWorks.
Моделювали деталі машин та установок.
Проводили практичне моделювання технічних систем.
Комп’ютерне моделювання та розрахунок на міцність.
Побудова збірки тривимірного стенду механізму.
Виконував розрахунок та створював модель мосту.
Ремонтували техніку.
Вивчали структуру підприємства.
Працювали в лабораторії підприємства.
Диплом.
Виконували різного роду роботи, зв’язані із моєю спеціальністю.
Складали звіт.
Виконував креслення, розрахунки для деталі і презентацію стосовно цього.
Комп’ютерне моделювання технічних систем.
Розрахунки та проектування апаратів.
Ознайомлення з темою практики, та її розрахунки.
Ще не проходила практику.
Робив креслення.
Під час практики ознайомився з роботою цеху зварювання, робили вимірювання, рівень забруднення ґрунтів, перевіряли на нітрати
продукти, викиди з підприємства.
Практичне завдання.
Вивчення зварних з’єднань.
Вивчала існуючі технології гарячого об’ємного штампування поковок для підшипників .
Пізнавали світ.
Підготовка і доповідь по темі, виконання завдання.
Виконували дипломну роботу .
Проводив аналіз діяльності національного природного парку.
Ознайомився з усією інформацією моєї організації, пояснили всі деталі та питання.
Вкажіть, якої допомоги Ви потребували від керівника практики.
(напишіть)
Допомога стосовно оформлення звіту та ведення звіту про проходження практики, внесення коректних даних та структури.
Все було зрозуміло.
Оформлення звіту, щоденника практики.
Справився сам.
Надана інформація керівнику практики про рівень знань не відповідала реальним знанням, через що час і вимоги були неправильно сформовані.
Отримав стандарти оформлення.
Поправки в звіті.
Оформлення звіту та формати роботи з макетом.
Допомога з оформленням та перевіркою матеріалів .
Як оформити звіт.
Пояснення вимог щодо роботи. Усі можливі питання щодо ходу роботи.
Будь яке звернення до керівника практики супроводжувалось його допомогою та відповіддю на запитання.
Керівник практики допоміг з вирішенням організаційних питань
Все було пояснено на зборах.
Коли не знала як краще підійти до вирішення поставленої задачі.
Дизайн, розбір кінематичної схеми.
Як оформлювати звіт.
Консультації.
У мене було багато уточнень до викладача під час будування збірки та макету, оскільки креслень мені не надали.
Пояснення основних аспектів та особливостей при моделюванні При оформленні звіту.
Консультація з навчально-наукових матеріалів по деяким дисциплінами.
Відповідь на питання.
Пояснення процесу та алгоритму.
Пояснення алгоритму моделювання.
Проінформувати щодо роботи з щоденником практики.
Скоординувати щодо заповнення щоденника практики та оформлення звіту.
Налагодження процесів моделювання.
Обґрунтування деяких речей.
Методичних матеріалів.
Інформаційної.
Постійного зв‘язку з керівником практики, який був.
Консультація щодо виконання дипломної роботи.
Не просив допомоги – відповіли 8% респондентів.
Вкажіть які вміння та практичні навички Ви удосконалили під час проходження певного виду практики. (напишіть)
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ ЕКОНОМІКИ, МЕНЕДЖМЕНТУ І МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ
Розуміння структури організації готельного та ресторанного господарства, комунікація з клієнтами , клієнтоорієнтованість та красномовство
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ ЕНЕРГЕТИКИ, ЕЛЕКТРОНІКИ ТА ЕЛЕКТРОМЕХАНІКИ
Дізнався багато нового, що допоможе мені в майбутній професії.
Дізнався більше з курсу альтернативних джерел енергії.
Взаємодія вивченого матеріалу різних курсів і предметів.
Технологія виготовлення виробу, правила оформлення звіту.
Оформлення документів.
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ КОМП’ЮТЕРНИХ НАУК ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Через велику кількість обмежень важко було удосконалити навички.
Створення макетів та звітів.
Розробка обкладинок для книг.
Робота в Figma: робота з макетами, шрифтами, кольорами.
Під час роботи ми здобули цінний практичний досвід у дизайні вебсторінок та поліграфічних видань. Це включало розробку структурних елементів, підбір кольорових схем і шрифтів, а також оптимізацію макетів для різних типів друку та цифрових платформ. Використання сучасних програмних засобів дозволило нам досягти високої точності та професіоналізму в роботі.
Я удосконалив навички у “фотошопі”, “фігмі”, “індізайні”.
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ КОМП’ЮТЕРНОГО МОДЕЛЮВАННЯ, ПРИКЛАДНОЇ ФІЗИКИ ТА МАТЕМАТИКИ
Робота з програмою для моделювання, поглиблений пошук інформації Працювати в таблицях
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ МЕХАНІЧНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ І ТРАНСПОРТУ
Володіння пакетами прикладних програм, удосконалення методів моделювання
Дізнався багато нового, що допоможе мені в майбутній професії
Дізнався більше з курсу альтернативних джерел енергії
Розуміння структури організації готельного та ресторанного господарства, комунікація з клієнтами , клієнтоорієнтованість та красномовство.
Створення макетів та звітів.
Отримано детальну інформацію з конкретної теми.
Завдяки виробничій практиці я мала змогу освоїти кваліфікацію у відповідності з вимогами навчального плану, закріпила й поглибила знання.
Покращив своє вміння працювати з документацією, аналізом небезпечних та шкідливих факторів.
Я стала краще орієнтуватися у програмуванні та моделюванні і також у мене була можливість працювати у новому для мене середовищі програмування (додаток Visual Studio) та на новій для мене мові програмування (C#), це був дуже цікавий досвід.
Розуміння що від тебе потребують.
Програмування, проектування, створення програм під ЧПК.
Дізнався нюанси роботи підприємств.
Знаходження слабких місць, та їх удосконалення.
Ніяких.
Навички використовування програмних пакетів з комп’ютерного
моделювання.
Варити товсті метали.
Технологія виготовлення виробу, правила оформлення звіту.
Під час проходження практики удосконалив вміння та навички за роботою на верстатах.
Реальну практику перекладу та взаємодії в команді перекладачів
Пошук інформації.
Ніяких.
Вміння моделювання.
Краще орієнтуватись у виробничому просторі, розуміти систему роботи і як ефективно виконувати її.
Орієнтування у виробничому процесі комп’ютерне моделювання та аналіз.
Виготовлення “мікрощліфа”, та роботу на металографічному мікроскопі.
Оформлення паперів.
Частково знаю як працює Нова Пошта, зрозумів як працює логістика і як пов’язані склади з логістикою
Важко відповісти.
Набув навички роботи в Солід Воркс.
Знання ЄСКД, та багато чого, просто не вистачає місця все вмістити.
Моделювання та розуміння, як конструктор.
Навички володіння фотошопом.
Навички силових розрахунків деталей та механізмів.
Володіння програмами для 3д моделювання.
Робота з програмними продуктами для моделювання 2д креслення, 3д моделювання.
Аналітичні навички, навички роботи з програмним забезпеченням, технічні навички.
Вміння працювати у промислових лабораторіях.
Зварювання.
Попрактикувався у роботі в програмі AutoCAD.
Поглиблення знань в моделюванні.
Вдосконалив навички у розрахунках екологічного ефекту газоочисних апаратів.
Моделювання та креслення.
Практичні навички зварювання методом електромагнітного перемішування.
Вміння роботи в програмі CAD, та отримав значення в темі, яка мене цікавить.
Поліпшив свої знання та вміння розрізняти деякі дефекти при зварюванні.
Вміння та навички працювати за обладнанням на усіх етапах виготовлення поковок технологією гарячого об’ємного штампування.
В програмі допомогло краще розібратися.
Оформлення документів.
Вміння аналізувати інформацію.
Під час практик на виробництві здобував навички володіння зварювальним апаратом.
Робота з програмою для моделювання, поглиблений пошук інформації.
Пошук потрібної інформації, аналіз даних, дослідження навколишнього середовища, написання звітів. 
Працювати з деякими приладами.
• Використання спеціалізованого програмного забезпечення.
• Проведення аналізу даних та створення звітів.
• Робота з технічною документацією.
• Ефективне спілкування та робота в команді.
• Управління часом і планування завдань.
• Аналіз процесів та оптимізація робочих процедур.
• Реалізація проектів від початкової стадії до завершення.
Практичні навички використання теорії.
Комунікацію та нестандартне мислення.
Удосконалив вміння писати звіти.
Працювати в таблицях.
Краще розуміння процесу ГОШ.
Ніякі.
Навички роботи із програмним забезпеченням Ubeco Profil та Autodesk
Fusion 360.
Вміння писати звіт.
Пізнання робочих програм для моделювання.
Вміння підраховувати.
Спостереження за показниками станцій якості повітря, деякі
розрахунки, робота з документами тощо.
Аналіз та структуризація.
Навчився більш гарно орієнтуватися у деталях автомобіля.
Знання та навички роботи.
Дізнався багато цікавих формул, розрахував характеристики двигуна, зробив графіки.
Вміння крутити гайки.
Концентрація, відповідальність, комунікація.
Наукові та навички у сфері спеціалізації, навчився розрізняти маркування інструменту, вивчав роботу КВМ, дізналися як працює обладнання.
Практика дала мені цінний досвід у використанні тракторних зчеплень і розширила мої знання з обслуговування, ремонту та діагностики
сільськогосподарської техніки.
Удосконалення навичок оформлення креслень, ознайомлення зі стендом для перевірки дизельних форсунок, ознайомився з стендом для розробки турбін, процесом діагностики моторів.
Робота з інструментами та агрегатами.

ДЯКУЄМО ВСІМ СТУДЕНТАМ ЗА УЧАСТЬ У ОПИТУВАННІ!!!
За результатами обговорення анкетування на засіданні Ради з якості
ЗАПРОПОНОВАНО:
Директорам ННІ, гарантам ОП, кураторам академічних груп провести онлайн зустрічі зі студентами та:
1. Активізувати участь здобувачів вищої освіти усіх рівнів у загальноуніверситетських опитуваннях.
2. Чіткіше формулювати бази можливих місць проходження практики;
3. Керівникам від бази практики потрібно більше співпрацювати з студентами, пояснювати і приділяти їм час;
4. Розширити перелік місць де б студент міг вільно обрати базу проходження практики;
5. Збільшити комунікації керівника практика від університету зі студентами;
6. Більше практичних завдань за місцем проходження практики;
7. Співпрацювати з підприємства з більш сучасними технологіями;
8. Пропозиція щодо захисту практики: необхідно враховувати в плюс до балів, якщо студент підготував презентацію захисту;
9. Краща координація університету з закладами проходження практики за для коригування потреб студента та підбирання для нього роботи;
10. Для реального отримання студентами знань під час проходження практики, має контролюватися як мінімум відвідування практики, а також завдання, які надаються на базі практики, оскільки на деяких базах проходження практики студентів сприймають як людей, які приходять раз на рік і допомагають їм “розгрузитися” зі своїми горами архіву, які вони накопичили;
11. Збільшити кількість доступних баз практики, потрібно узгоджувати з місцем практики, якою має бути діяльність студентів для отримання максимальних практичних вмінь.

Поділитись: